مرکز تخصصی ترجمه انواع متون عمومی و تخصصی

مرکز تخصصی ترجمه انواع زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت.

مرکز تخصصی ترجمه انواع متون عمومی و تخصصی

مرکز تخصصی ترجمه انواع زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه، آلمانی در کوتاهترین زمان و کمترین هزینه با بالاترین کیفیت.

ارائه دهنده کلیه خدمات ترجمه متون عمومی و تخصصی، مقالات علمی، ترجمه فارسی به انگلیسی مقالات ISI و ... با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت
amouzeshcenter@gmail.com
میدان انقلاب، خیابان 12 فروردین، کوچه حقیقت، پلاک 4، واحد 7
0910-9232255
021-66974157

بایگانی
پیوندهای روزانه
آخرین نظرات

ISC در واقع نظام استنادی علوم کشورهای اسلامی می باشد که نخستین نظام رتبه بندی استنادی در جمهوری اسلامی ایران است و توسط مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری تهیه شده است.

مراحل کلی توسعه پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ISC:

به موازات سیاست گ‍‍ذاری های انجام شده در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون پایگاه اطلاعات ISC، این پایگاه برنامه‌های خود را بدون وقفه اجرا نموده و به انجام امور عملیاتی می پردازد. برهمین اساس، ISC در چندین مرحله به توسعه خود ادامه می‌دهد: 
1. بررسی و تحلیل مجلات معتبر فارسی در نظام‌ها و فرآورده‌های چندگانه ISC از سال 1378 تاکنون.
2. درون دهی و پردازش مجلات معتبر عربی کشورهای اسلامی از سال 2005 تا کنون در فرآورده‌های مختلف نظام ISC. 
3. پردازش و تحلیل مجلات علمی انگلیسی ایران و سایر کشورهای اسلامی از سال 2005 و ارائه نتایج آن از طریق فرآورده‌های مختلف ISC جهت دسترس پذیری جامعه علمی. 
4. زبان های ترکی، اندونزیایی، مالزیایی، فرانسوی و ... در دستور کار ISC قرار دارند و مقدمات این فعالیت ها، برنامه ریزی و به تدریج با توسعه تشکیلات سازمانی ISC یکی پس از دیگری به مورد اجرا گذاشته خواهد شد. توزیع نشریات در جهان اسلام در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام مورد مطالعه قرار گرفت و در گام نخست، 1352 نشریه به عنوان مجلات معتبر براساس آئین نامه نمایه سازی استنادی نشریات معتبر برای ISC انتخاب شد. 

سوالات متداول در مورد نشریات ISC:


1. آیا نشریات غیر از نشریات معتبر وزارت علوم و وزارت بهداشت نیز در ISC نمایه می شوند؟ و آیا امکان نمایه سازی آنها وجود دارد؟

پایگاه‌های اطلاعاتی مقاله‌های الکترونیکی و نشریات الکترونیکی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری نمایه های دیگری هستند که در سطح کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند. این پایگاه ها حاوی مقاله های علمی از بخش اعظمی از نشریات کشور می باشند. ارسال اطلاعات چاپی و الکترونیکی با قالب Microsoft Word نشریات، در دستور کار نمایه سازی برای این پایگاه ها قرار گرفته است.

2. آیا نشریات انگلیسی زبانی که در داخل کشور منتشر می شوند در ISC قرار می گیرند؟

پاسخ مثبت است . ISC علاوه بر نشریات فارسی ، نشریه هایی را نیز که به زبان انگلیسی منتشر می شوند بر اساس اصول علم سنجی مورد توجه قرار می دهد. همچنین ، نشریاتی که به زبان های عربی و فرانسه در سطح کشورهای اسلامی منتشر می شوند در ISC نمایه سازی می گردند.

3. برای دریافت اشتراک ISC به چه صورت عمل کنیم؟

برای استفاده از گزارش های استنادی نشریات فارسی و برای اشتراک کلیه پایگاههای اطلاعاتی ISC، می توانید با دفتر امور پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری ارتباط برقرار نمایید.






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی